Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
Vol.3 N°1 (2024): Bridges for EFL Teaching
  • Actual
  • Archivos
  • Avisos
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
Buscar
  • Registrarse
  • Entrar
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Vol. 1 Núm. 1 (2022): Bridges for EFL Teaching

Vol. 1 Núm. 1 (2022): Bridges for EFL Teaching

					Ver Vol. 1 Núm. 1 (2022): Bridges for EFL Teaching

Bridges for EFL Teaching

Publicado: 29-06-2022

Publicado: 2022-08-30

Editor's Note

  • Editor's Note

    Sandra Gacitúa
    6
    • PDF (English)

Classroom Experiences

  • Virtual teaching during the COVID-19 Pandemic

    Javiera Fuentes
    7-9
    • PDF (English)
  • A methodology that came to stay

    Daniela Ortiz
    10
    • PDF (English)
  • Teaching English during the pandemic

    Lautaro Manríquez
    11-12
    • PDF (English)

Sharing Resources

  • Developing intercultural awareness through reading comprehension

    Sandra Gacitúa
    13-23
    • PDF (English)

Classroom Research

  • Foreign language anxiety (FLA) in seventh-grade Chilean students and its relationship with the model of interpersonal teacher behavior (MITB) of their English teacher

    Rocío Gutiérrez, Orlando Muñoz, Eduardo Rivas
    24-43
    • PDF (English)
  • Teacher-student rapport and willingness to communicate in English as a foreign language: A study of teachers‘ and students‘ perceptions in the chilean context

    Matías Reyes, Daniela Ortega
    44-62
    • PDF (English)
  • Preferences of 1st year high school students and teachers at the Araucanía region regarding written corrective feedback

    Lesly Pinto, Rafael Muñoz, Juan Vera
    63-76
    • PDF (English)
  • Learning strategies in the English subject in adult education in the region of Araucanía

    Ana Catrián, Vanessa Trejo
    77-93
    • PDF (English)

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • English
  • Español (España)

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as
Más información acerca del sistema de publicación, de la plataforma y del flujo de trabajo de OJS/PKP.